Naar Willemstad en meer . . .

29 mei 2023 - Willemstad, Curaçao

De ochtend begon gisteren goed . . .
Ellen werd verwelkomd door een (best wel grote) boomkikker in de wasbak. Dus je begrijpt dat de rest van de familie ongewild ook wakker werd gemaakt, en juist nu we eindelijk eens lekker aan het doorslapen waren 😅

Ochtend 'surprise'

Dus voor 'moeders' deze vriendelijke bezoeker buiten de deur gezet.

Na het 'kikkerloos' wassen en aankleden, zijn Lotte en ik even broodjes wezen halen, en vervolgens hebben we heerlijk ontbeten.

Tim is lopend naar de 'zout pannen' gegaan en heeft daar een schitterende tijd tussen de verschillende vogels gehad 📷 (de foto's volgen later, want die wil hij eerst uitzoeken en bewerken voor het mooiste resultaat).

Ellen en ik zijn even wezen shoppen en hebben voor mij nog een zwembroek 🩳 en shirtjes 👕 gekocht, want dat is eigenlijk en enige waar je hier in rond loopt.

Na een kort bezoek aan het zwembad, zijn we via de Aloë vera plantage naar Willemstad gegaan.
Super leuk om deze stad te ervaren met haar verschillende straten, steegjes, winkeltjes, kraampjes en natuurlijk de bijzondere bruggen.

Dit is de koning Julianabrug, en de koningin Emmabrug vinden jullie hier in de video's.

Koningin Julianabrug  Willemstad

De dag hebben we afgesloten met een etentje bij restaurant Fuego op het Morena Resort.

Het lijkt alsof we een beetje aan de warmte beginnen te wennen, maar met een gevoelstemperatuur om 08:00 uur 's morgens van 38 graden celsius 🌡️, blijft het een zweterige bedoening.

Voor meer foto's van deze dag zie hier.

1. Mariska:
    30 mei 2023
    Wat ontzettend leuk om mee te lezen en wat een schitterende foto's. Ellen, ik begrijp jou wel hoor!
    Geniet van jullie vakantie met het gezin samen, is heel bijzonder.
  2. Mechteld Woldering:
    30 mei 2023
    Wat een schattige kikker!🤪🤣🤣 klinkt weer als een mooie dag!