Een dag vol met actie . . .

5 juni 2023 - Curaçao, Nederlandse Antillen

Gisteren kregen we boven verwachting al onze foto’s van ons onderwater avontuur met de Aquafari (zie foto’s).

Aquafari

Aquafari
Dit was oprecht heel bijzonder om met elkaar te mogen ondernemen.

Tim en Lotte zijn deze ochtend gaan suppen door de mangrove. Ook een mooie belevenis die ze samen hebben mogen ervaren. Hier zien jullie een filmpje toen ze vertrokken naar het startpunt.

Tim en Lotte aan het suppen

Bij terugkomst heeft Lotte al weer gelijk nieuwe vrienden gemaakt op Curaçao.

Lotte en d’r nieuwe vriendin
Vervolgens zijn we gelijk doorgereden naar Playa Grandi, een strandje dat bekend staat voor gegarandeerd zeeschildpadden te zien.
Het was een uurtje rijden, maar zeker de moeite waard. We hebben hier schitterende foto’s en filmpjes gemaakt.

Zeeschildpad Zeeschildpad Zeeschildpad

Op de terugweg de auto afgetankt, en lekker door naar het huisje. Hier heeft Tim weer lekker gekookt, hebben we lekker gegeten en redelijk op tijd naar bed voor verkoeling en niet lek geprikt te worden door van alles en nog wat.

Wat een ‘TOP’-dag!

1. Ellen:
    6 juni 2023
    Wat fijn om jullie verhalen te mogen lezen. Een wat een foto s en filmpjes 👍
    Het zit er al weer bijna op. Time flies when you're having fun.
    Geniet nog even een straks voor de terugreis 'safe flight'
  2. Th.Doorman:
    6 juni 2023
    Het lijkt me een indrukwekkende reis. Geniet er nog van
  3. Cor & Monica Hollestelle:
    6 juni 2023
    Wat een mooie momenten met elkaar. Geniet ervan........
  4. Oma & Opa:
    6 juni 2023
    Dit was weer een dag vol belevenissen: de prachtige opnamen van de vier Aquarius Musketiers. Hele imposante opnames hoor! Broer en zus samen suppen door het vloedbos en Lotte helemaal in d'r element met een kleine viervoeter. Een goed bestede dag, waar we, "op ons eiland", wederom van hebben meegenoten!
  5. Annette van Rossen:
    6 juni 2023
    Wat een prachtige foto's!!
    Echt indrukwekkend.
    Fijn dat jullie zo genieten!
  6. Leidy:
    7 juni 2023
    Wat een mooie, leuke foto's en wat een belevenissen. Maar als ik het goed begrijp komt er dus een hondje mee naar huis, kan makkelijk in de handbagage:). Leuk hoor.
  7. Edwin Korver:
    7 juni 2023
    Hahahaaa, dat zou Lotte maar al te graag willen, maar dit hondje (Sela) heeft al een baasje.