Laatste volledige dag op Curaçao

6 juni 2023 - Curaçao, Nederlandse Antillen

Gisteren was onze laatste volledige dag op Curaçao.

's Morgens vroeg ben ik met Tim naar de Flamingo kolonie geweest. Dat was een schitterend gezicht, en we waren net op tijd.
Toen we er 10 minuten waren kwamen er mensen met honden langs en begon de kolonie van ongeveer 80 flamingo's op te stijgen en naar een andere plaats te vliegen. Geweldig om te zien en tussen te staan.
Ik heb nog een filmpje geüpload waar er weer een aantal terug komen vliegen.

De ministern was ook aanwezig, en onderweg vonden we nog een paar eitjes.

Eitjes van ministern

Verder hebben we het deze dag rustig aan gedaan.
De huurauto ingeleverd, koffers ingepakt en lekker bij het zwembad gaan liggen en gezwommen.
En . . . natuurlijk een laatste passievrucht smoothie!

Laatste smoothie bij het zwembad

Aan het einde van de middag lekker een douche genomen en 's avonds met elkaar voor het laatst gedineerd op het strand.
Dit was een cadeau van de kinderen; wat ontzettend lief!

Inmiddels hadden we te horen gekregen dat onze vlucht was vertraagd en dat we een ander toestel kregen.
Dus kijken wat de dag van morgen ons zal brengen . . .