4 juni 2023 - Curaçao, Nederlandse Antillen

Gisteren zijn we iets later opgestaan en hebben we lekker met elkaar ontbeten. Dat was gelijk het moment om de planning van de dag door te nemen.
Één activiteit stond al vast, en dat was de Aquafari tour om 12:00 uur. We keken er allemaal op onze eigen wijze heel erg naar uit.

Het was oprecht een hele bijzondere ervaring. De eigen foto’s krijgen we pas over een aantal dagen, maar om jullie een impressie te geven heb ik een paar foto’s van internet geplukt.

Aquafari

We hebben een grote diversiteit aan zeedieren gezien, waaronder een rog, kogelvis en zeeschildpadden. Maar eigenlijk te veel om op te noemen.
Zo gaaf om dit met elkaar te doen en heel veel respect voor Ellen die haar angst voor vissen echt wel heeft moeten trotseren.

Op de terugweg hebben we nog een paar boodschapjes gedaan en geluncht bij de McDonalds. Dat hadden we op de heenweg naar het resort vanuit de bus al aan elkaar beloofd.

Bij het huisje aangekomen stond daar voor ons 30-jarige huwelijk een verrassing te wachten. Ik had de dag ervoor met het personeel een gesprekje en toen kwam ter sprake dat deze vakantie ter eren was van deze mijlpaal in ons leven.

Fles wijn ter ere van 30-jarig huwelijk Fles wijn ter ere van 30-jarig huwelijk

De middag hebben we nog lekker bij het zwembad gelegen, vervolgens gedoucht en opgefrist en ‘s avonds op het strand ons avondeten genuttigd.

Het was wederom een geweldige dag.

Ik had jullie nog een aantal foto’s van Tim beloofd, maar van de mangrove zijn ze nog niet uitgezocht.

Hier wel een paar mooie andere foto’s van ‘de meester’.

Heremietkreeft Steltkluut in vlucht Tim bij zonsondergang

1. Mechteld Woldering:
    5 juni 2023
    We kijken uit naar nog meer moois om met jullie mee te genieten. Genieten!

Liefs mechteld en kids
  2. Oma & Opa:
    5 juni 2023
    AQUAFARI: Wat een belevenis op deze onderwater "scootmobiel"! Prachtig om op deze manier, vanuit je stoeltje, de onderwaterwereld te aanschouwen. Als Jules Verne en kapitein Nemo dit nog eens konden aanschouwen. Natuurlijk zijn we benieuwd naar jullie onderwater video en Ellen: Snorkel af voor al je overwinningen, ter land en onderwater!!!
    Wat een leuke verrassing van het Park Team om jullie 30 jarig huwelijksfeest op deze manier te beklinken :-). Het zal best even moeilijk zijn om morgen van dit prachtig eiland
    afscheid te moeten nemen, maar de herinnering blijft!
    Lieve groetjes van ons, O-ma en O-pa