Een dagje zwembad, snorkelen en fotograferen

30 mei 2023 - Curaçao, Nederlandse Antillen

Gisteren hebben we het heerlijk rustig aan gedaan . . .
Samen met Lotte heb ik op tijd broodjes en croissantjes gehaald en in het huisje lekker ontbeten.
Tim was hier niet bij, want die was al weer vroeg op pad naar verschillende locaties op het eiland om vogels te spotten.

Zoals gisteren beloofd, zijn hier de foto's van Tim te vinden die hij bij de 'zout pannen' heeft gemaakt. Ze zijn weer schitterend!

Ellen, Lotte en ik zijn naar het zwembad gegaan, waar we heerlijk hebben gezwommen en onder een parasol hebben vertoeft. Daar kregen we nog bezoek van een leguaan en verschillende hagedissen.
's Middags zijn we wezen snorkelen, en er waren dit keer echt veel verschillende soorten vissen, maar ook scholen waar je tussendoor zwom. Een leuke en mooie ervaring. Ellen heeft (deels) haar angst voor vissen ook overwonnen, dus alle respect voor haar.

's Avonds zijn we gezellig met elkaar gaan eten bij Zanzibar, waar we van een schitterende zonsondergang mochten genieten.

Zonsondergang bij 'Zanzibar'

1. Mechteld Woldering:
    31 mei 2023
    Klinkt weer heerlijk!, vandaag hier ook eindelijk lekker warm, 25 graden! Veel plezier! Groetjes Mechteld
  2. Oma & Opa:
    31 mei 2023
    Wat een prachtige foto's Tim. Hier kun je je helemaal uitleven! Daarnaast was het snorkel avontuur natuurlijk ook een openbaring: twee zeemeerminnen "op schoolslag" met Neptunes .. .. . Zal ik met al jullie werkgevers contact opnemen voor een tijdelijke verlenging van het verblijf :-) ?