Hiken met gids Tim

28 mei 2023 - Curaçao, Nederlandse Antillen

Gisteren waren we allemaal weer heel vroeg wakker, het varieerde van 03:00 uur t/m 05:00 uur (volgorde; Lotte, Edwin, Ellen en Tim). Dus we gingen er maar vroeg op uit om de warmte voor te zijn, maar dat gaat in Curaçao helaas niet lukken, want het is er altijd warm 😅

We dachten voor het ontbijt een kort rondje langs de lagune te maken, maar dat werd dus een flinke wandeling van ruim 2,5 uur over paden van zand, stenen, rotsen, koraal, asfalt en nog veel meer.
Maar . . . de natuur hebben we goed geëxploreerd (zie foto's).

Hiken met Tim als gids Hiken met Tim als gids

Op de terugweg met bezwete lichamen de supermarkt in voor lekkere broodjes te halen, maar die waren natuurlijk ook al voor onze neus weggekaapt. Afin, morgen een nieuwe kans.

Na thuis een roerbak eitje te hebben gemaakt en het ontbijt te hebben genuttigd zijn we naar het zwembad gegaan. Daar hebben we heerlijk onder een parasol vertoeft en lekker gezwommen.

Ellen en ik zijn 's middags naar de supermarkt gegaan om boodschappen te doen. Voor het eerst in onze gehuurde auto gereden, en dat ging perfect.

Weer bij ons huisje aangekomen was Tim al lekker aan het koken, en konden we vrij snel aanschuiven aan tafel.
Wat worden we door de kinderen "in de watten gelegd", super lief.

Na het eten hebben we het programma voor de volgende dag doorgenomen.
Ellen is nog even gaan zwemmen en daarna zijn we al weer vrij snel naar ons mandje gegaan.

1. Wieger:
    Wat een mooie foto’s
  2. Edwin Korver:
    29 mei 2023
    Ja hè, dat vinden wij ook. De foto's van vogels en andere dieren zijn meestal gemaakt (met passie) door Tim.
  3. Oma & Opa:
    Hallo Hikers,
    We genieten van jullie mooie foto's en verslagen. Tim, je gaat helemaal op in het terrein met je camouflage kleuren (zien zonder gezien te worden)!
    O-ma & O-pa
  4. Jannie:
    29 mei 2023
    Leuk om te lezen en te zien. Zo te zien voor ons een herkenbare wandeling 😉
  5. Gerda van de Merwe:
    Prachtig.
  6. Leidy:
    29 mei 2023
    Wat een mooie foto’s en ook zo duidelijk die passiebloem, echt mooi👍. Maar wat een tijden om op te staan, zo vroeg maar dan zie je ook wat. Op naar de volgende foto’s😀🙋‍♀️☀️
  7. Mechteld Woldering:
    30 mei 2023
    Wat een mooie foto's! Jullie genieten zichtbaar! Veel plezier verder!
    Liefs Mech