Een hele warme dag . . .

1 juni 2023 - Curaçao, Nederlandse Antillen

Dit keer een verslagje op de dag zelf, want morgen gaan we heel vroeg op pad naar ‘Klein Curaçao’, en ben ik niet in de gelegenheid om m’n logboek van onze belevenissen te voorzien.

Bovendien hebben we vandaag niet zo heel veel beleefd, naast een zon overgoten dag bij het zwembad ☀️🕶️. Zelfs de locale bevolking heeft het moeilijk met de warmte, dus dan mogen wij het ook wel een beetje warm vinden 😅
Lekker onder de parasol en af en toe een duik om extra af te koelen.

Tim daar in tegen, is vroeg op pad gegaan met een lokale gids om vogels te spotten. En . . . met succes!
Hierbij een voorproefje.

Warawara in boom Warawara op cactus

Warawara in vlucht

Dit is de Warawara, een grote vogel op het eiland. Het is een aaseter (net als een gier) vandaar dat z’n kop een groot gedeelte geen veren heeft. Binnenkort volgen er vast nog meer mooie afbeeldingen.

1. Oma & Opa:
    2 juni 2023
    Hallo Allemaal!
    Tim wat een WARA-achtige mooie opnamen heb je weer gemaakt. Meer dan een een plaatje schieten; profi hoor! En Lotte, wij beantwoorden jouw app "op de app" dat "snapp" je vast wel :-) . Inmiddels zijn jullie, denken we, met de catamaran op weg naar "Klein Curaçao". Een droom eiland met diep blauw water er omheen. We wensen jullie een behouden vaart en een indrukwekkend verblijf!