Dagtrip naar Klein Curaçao

2 juni 2023 - Klein Curaçao, Curaçao

Gisteren zijn we zeer vroeg opgehaald met een limousine om naar de haven gebracht te worden waar we met de Mermaid zijn vertrokken naar Klein Curaçao. Wat een belevenis.

Limousine naar de haven

Onderweg naar Klein Curaçao (een vaart van ruim 1,5 uur) zijn we dolfijnen tegen gekomen (zie filmpje).

Op Klein Curaçao hebben we lekker ontbeten en een fijn plekje onder een parasol gezocht. Wij zijn iets verder weg gaan liggen, dus dat was lekker rustig.

Nice moment . . .

Tim & Lotte op Klein Curaçao
We hebben lekker gezwommen en gesnorkeld en mijn wens om een zeeschildpad tegen te komen tijdens het snorkelen is uitgekomen. Helaas hadden we op dat bewuste moment niet de onderwatercamera bij ons, maar wel volop van dat moment genoten.

Als lunch kregen we een barbecue met heerlijke salades, dus voor de innerlijke mens werd goed gezorgd

Omdat foto’s meer zeggen dan duizend woorden, verwijs ik jullie graag naar de foto’s van deze bijzondere dag (zie hier).

Rond 17:00 uur werden we weer met de limousine bij het huisje afgezet. Een bijzondere ervaring waar we allen van genoten hebben 🥰

1. (O)ma:
    3 juni 2023
    Daar heb ik nou altijd van gedroomd om in zo' auto te kunnen zitten.😂
    Wat een prachtige dag hebben jullie gehad! Iedere dag weer een nieuwe bevenis. Volop genieten!!! Liefs, Ma
  2. Kitty:
    4 juni 2023
    Wat een geweldige vakantie hebben jullie, ik geniet mee zo met al die mooie foto's en jullie verhalen ! En dan opgehaald worden met zo'n limousine, hoe gaaf is dat! Groetjes Kitty
  3. Annette van Rossen:
    5 juni 2023
    Fijn om zo mee te mogen genieten.
    Ziet er stralend uit!