Op naar St. Lucia

1 augustus 2017 - St Lucia, Zuid-Afrika

Vandaag zijn we redelijk op tijd vertrokken om een bekende plaatselijke handcraft markt te bezoeken. Het was zeker de moeite waard, want hier hebben we allemaal een souvenir weten te scoren en ook voor de ouders.

Door de eigenaresse van ons verblijf werden we nog gewezen op een mooie route, dus die hebben we dan ook op haar advies gevolgd. En inderdaad, het was een schitterende route, maar door de onmogelijkheid om te stoppen, hebben we daar helaas geen foto van kunnen maken.

Het was een lange reis, maar we zijn nu op een bestemming waar we de komende drie nachten verblijven, dus enige rust kunnen we nu tot ons nemen. Het is een schitterend luxe verblijf, waar we ook weer toegang tot internet hebben, vandaar dat vandaag pas de blogs van de vorige drie dagen konden worden geplaatst.

Morgen gaan we om 09:00 uur op een 'Hippo en croc' cruise. Dus met een boot de rivier op om nijlpaarden en krokodillen te spotten.

En nu . . . lekker douchen en naar bed!

1. Annette van Rossen:
    2 augustus 2017
    Leuk hoor om een markt te bezoeken !
    Mooie dagen gewenst in St. Lucia !
  2. Kitty:
    2 augustus 2017
    Wat een geweldige reis maken jullie, heerlijk om een beetje met jullie mee te "reizen" op deze manier. Ik kijk al uit naar jullie volgende reisverslagen!