Op naar Kaapstad

15 augustus 2017 - Kaapstad, Zuid-Afrika

Na een voortreffelijk ontbijt zijn we even aangewipt bij 'Oom Samie se winkel' Dit is een soort museum en winkel in één, en is erg bekend in de omgeving en bij de toeristen.

Hierna hebben we onze reis richting de eindbestemming voortgezet, Cape Town.

Wat een ontzettende grote stad, en de financiële en materiële verschillen zijn hier wel heel erg groot en duidelijk te zien. En de tafelberg prijkt hier als massieve achtergrond bovenuit.

We hebben deze dag verder niet zo veel meer ondernemen en heeft ieder op z'n eigen manier maar eerst alle indrukken van de afgelopen weken verwerkt.
Dit is onze laatste bestemming van deze geweldige vakantie, maar er staat nog genoeg op het programma om te ondernemen.

1. Annette van Rossen:
    20 augustus 2017
    Geweldig die foto.
    Hartelijk dank dat we jullie mochten volgen door Afrika !
    Bedankt voor de mooie verhalen en prachtige foto 's !!!
    Het was bijzonder !!! Thx !
  2. Leidy:
    21 augustus 2017
    Bedankt voor al jullie mooie verhalen en foto's. Verder wens ik jullie een mooie laatste tijd toe in Zuid Afrika en een heel goede reis naar huis.

Groeten, Tom en Leidy
  3. Rens.:
    21 augustus 2017
    Het zal niet meevallen voor jullie om in Vierpolders weer te aclimatiseren. Ik denk dat Lotte onmiddellijk gaat zoeken naar het liefste dier in Vierpolders, dat zal ze best wel vinden! Tim rent met fototoestel het dorp in omvreemde vogels te fotograveren, die zijn er genoeg. Ellen heeft spijt dat ze toch niet zo,n klein ventje/meisje van twee drie jaar oud in haar koffer heeft gesmokkeld. En Edwin rijdt de eerste week zeker aan de linkerkant van de weg het dorp uit!
    Nou welkom thuis allemaal en rust maar een lekker uit.