Knysna

10 augustus 2017 - Knysna, Zuid-Afrika

Na een heerlijk dagje relaxen en een goede nachtrust, zijn we na het ontbijt op weg gegaan naar Knysna. Onderweg zijn we nog naar het Storm River Nationaal Park geweest om naar de bekende Storm River Mouth Bridge te gaan. Wat een schitterende omgeving die ons sterk aan Cornwall (Engeland) deed denken.

Het was af en toe een pittige klim, maar de uitzichten waren het dubbel en dwars waard.

Op de terugweg zagen we in de verte nog een aantal walvissen, maar dit was te ver weg om op beeld te kunnen vastleggen.

Inmiddels was het middaguur al weer gepasseerd en hebben we op een picknick plaats onze boterhammen gesmeerd en genuttigd, om vervolgens naar ons volgende adres te gaan.

Hier werden we ook weer warm onthaald, en dit keer in het Zuid-Afrikaans. Dus dat was een leuke afwisseling van het Engels. Vanavond worden we opgehaald voor het eten, en worden we daarna ook weer thuis gebracht. We zijn erg benieuwd . . .

1. Leidy:
    10 augustus 2017
    Tjonge, wat een mooie, leuke soms ook spannende verhalen steeds. Ik kijk er steeds naar uit. Ben trouwens benieuwd of Lotte nog een olifantje gaat adopteren :). Groetjes en in afwachting naar de volgende belevenissen. Genieten maar en wat een mooie verblijven zitten er ook bij, prachtig. Groetjes, Leidy en Tom
  2. Rens.:
    10 augustus 2017
    Wat leuk om bekende plaatsen te zien. Maar alles was en is zoooo mooi...... geniet ze hoor? Groetjes.
  3. Annette van Rossen:
    Fantastisch !

Lekker genieten verder !!