De Drakensberg

4 augustus 2017 - Drakensberg, Zuid-Afrika

Vanmorgen waren we vroeg uit de veren, om eveneens vroeg te ontbijten en vervolgens te vertrekken richting de Drakensberg.

Wel hebben we een korte tussenstop gemaakt bij Richards Bay. Deze plaats kwamen we tijdens het boeken van onze reis tegen op de topografische kaart, en daar moesten we natuurlijk even naar toe. Wat een schitterende plek! Prachtig strand en ontzettend veel krabben om te fotograferen.

Onderweg kwamen we een heel toepasselijk bord tegen. Hiervoor ben ik nog even omgereden om er een foto van te kunnen maken. Heel bijzonder . . .

Hierna hebben we onze weg vervolgd naar de Drakensberg. Wat een ontzettende lange zit was dat vandaag, mede omdat we een lange tijd bij Durban in de file stil hebben gestaan. Een korte pauze zat er dus helaas niet meer in, anders was de kans groot dat we in het donker zouden aankomen.

Onderweg zijn we wel heel even gestopt om een foto te maken van het gebergte in de namiddag zon. Een hele andere natuur dan waar we vandaan kwamen, maar ook weer heel erg mooi.

1. Kitty:
    7 augustus 2017
    Wat bijzonder dat bord bij Richards Bay ! wat een bijzondere reis is dit.
    Stoer ook die foto's van het quad reizen.

ben al benieuwd naar jullie volgende reisverslag !