Een actief dagje

5 augustus 2017 - Drakensberg, Zuid-Afrika

Vanmorgen ontwaakt met het geluid van vogels en een schitterend uitzicht op de Drakensberg omgeven door een strak blauwe hemel. Wat een genot . . .

Eigenlijk hadden we hier niet zoveel plannen, maar met een aantal foldertjes gescoord bij de receptie, hadden we al snel een gezamenlijk doel voor vandaag.
Quad-rijden in het landschap van de Drakensberg.

Telefonisch hebben we snel geïnformeerd of er vandaag nog plek was, en we konden om 11:30 uur terecht. En . . . we bleken in deze groep de enige te zijn, dus dat was helemaal gezellig.

Na een korte test zijn we vertrokken, en na een tijdje werden we steeds meer vertrouwd met de quad die ons was toebedeeld.

Wat een schitterende uitzichten hebben we onderweg gezien, en wat was het gaaf om met zo'n ding door de natuur te crossen. Ook de gids merkte dat we steeds meer aan konden met de quad, dus na enige tijd kregen we ook verschillende hindernissen voor onze kiezen. Van bruggetjes gemaakt van takken, tot stroompjes bij een kleine waterval, van stijle helling naar beneden, tot stijle helling weer omhoog.
Maar het belangrijkste is dat we allemaal ontzettend hebben genoten.

Op de terugweg hebben we bij een andere gelegenheid gereserveerd voor het avondeten, want het buffet van gisteravond was een beetje tegen gevallen.
Kijken of dit beter zal smaken . . .

Het lijkt of we al veel langer weg zijn dan 1,5 week, maar dat komt vast door het feit dat we zoveel beleven, ondernemen en zien. En we kunnen het prima met elkaar volhouden. Ook een dik compliment aan de kinderen die toch vaak samen een kamer delen en in één bed moeten slapen, maar broer en zus zijn gelukkig ook 'dol' op elkaar (zegt trotse pa ;-)).

1. Mechteld:
    5 augustus 2017
    Oh wat geweldig!! Hoe is het met Edwin zijn been? Genieten mensen, genieten!!
  2. Annette van Rossen:
    Super ! Stoer hoor !
  3. Arie en Janneke:
    5 augustus 2017
    Wat ziet dat er gaaf uit zeg!
    Veel plezier weer verder!
  4. Gert-Jan:
    5 augustus 2017
    Gaaf hoor. Veel plezier verder.
  5. Maria:
    5 augustus 2017
    Gaaf zeg!! Wat een prachtige verhalen en foto's