Addo

7 augustus 2017 - Addo, Zuid-Afrika

Vanmorgen ging de wekker om 05:30 uur, maar daarvoor was ik zoals gebruikelijk al weer wakker om me te wassen en aan te kleden. Vandaag hebben we namelijk de binnenlandse vlucht van Durban naar Port Elisabeth, en daarvoor moeten we nog naar de vluchthaven rijden, de auto inleveren, de tickets halen en inchecken.
Na een vlug ontbijt zijn we onderweg gegaan via de route die we van de 'landlady' hadden opgekregen, en . . . het ging inderdaad bijzonder snel.
Binnen 'no-time' hadden we de auto ingeleverd, de tickets te pakken, de koffers ingeleverd, en zaten we aan een heerlijk kopje cappuccino met een muffin.

Vervolgens werden we met een bus naar het vliegtuig gebracht en konden we plaats nemen met z'n allen op één rij met het gangpad er tussen. Toch weer even spannend, maar we hadden een voortreffelijke vlucht met afwisselend helder en bewolkt weer.

Onderweg hebben we nog enkele walvissen zien zwemmen, maar dit was te klein om op foto te kunnen vastleggen.

Na het oppikken van de koffers konden we zo doorlopen zonder weer douane te hoeven passeren. Op naar het ophalen van de volgende huurauto.
Dit keer konden we onze ogen niet geloven, wat een gigantisch grote auto, en ook nog eens een automaat. Geweldig! Tim baalde dat hij hier nog niet mag rijden ;-)

Met een uurtje waren we op onze plaats van bestemming en ook dit is super-de-luxe.
We hebben twee kamers naast elkaar, met een keuken en drie badkamers. En hier mogen we wel twee nachten van genieten.

Morgen gaan we naar het 'Addo Elephant Park' en gaan we weer zelf safari rijden.

Deze vakantie is echt één groot avontuur. Geweldig!

1. Ellen:
    7 augustus 2017
    O WOW .. en zei ik bij het vorige verblijf al sjiek-de-friemel...
  2. Mechteld:
    7 augustus 2017
    En wij maar klussen! Gave auto!! Wat prachtig weer!! Veel plezier daar!!
  3. Janine Korver:
    7 augustus 2017
    Ziet er weer mooi uit!! Heerlijk hoor!! En wat een mooie kamer!!! Ik benieuwd weer naar jullue foto's!!! Veel plezier!!!!
  4. Annette van Rossen:
    7 augustus 2017
    Geniet er maar lekker van !
    Veel plezier bij de olifanten !
  5. Rens.:
    8 augustus 2017
    Heb je zeker nodig in Addo zo,n auto, die keren ze niet snel om!
    Riemen vast en maar foto,s maken. Breng je een aapie mee, is leuk voor Lizzy.