Addo Elephant Park

8 augustus 2017 - Addo, Zuid-Afrika

Vandaag zijn we zoals gepland naar het Addo Elephant Park gegaan en daar hebben we de gehele dag vertoefd. Met de grote 4x4 reden we moeiteloos over alle paden en hadden we geweldig uitzicht over de verschillende soorten van begroeiing.

We hebben weer voldoende dieren weten te spotten van groot tot klein en van klein tot groot. Toch weer allerlei soorten die we in voorgaande parken nog niet hadden gespot.

De foto’s van vandaag spreken voor zich . . .

Morgen gaan we naar The Fernery Lodge, een accommodatie die we zelfstandig hebben geboekt via Booking.com. We zijn erg benieuwd hoe het ons daar gaat bevallen, want het zou een gebied moeten zijn waar je goed kunt wandelen en het een prachtige natuur zou moeten zijn.

1. Gerda van de Merwe:
    8 augustus 2017
    Wat een prachtige foto's.
    Fijne reis verder nog.
    Groetjes Gerda
  2. Mechteld:
    8 augustus 2017
    Dank voor de leuke kaart! We blijven jullie verhalen volgen. Geniet! Groetjes
  3. Janine Korver:
    9 augustus 2017
    Mooie kaart!! En ook bedankt dat wij ook mee mogen genieten op jullue reis!!! Gratis, hihi. Maar in t echt zal het mooier zijn dan op de foto's!!! Maar die zijn ook heel mooi!! Geniet er nog van, dien wij ook!!!