Reis en aankomst . . .

26 mei 2023 - Curaçao, Nederlandse Antillen

Gisteren is de reis al vroeg en goed begonnen.
Rond 06:15 uur vertrokken naar Schiphol en na een voorspoedige reis de auto geparkeerd en met de pendelbus naar de vertrekhal gebracht.

Het was redelijk rustig en na het inchecken van de bagage en onszelf door de douane te hebben gemanoeuvreerd, hebben we heerlijk van ons ontbijtje genoten.

De vlucht was inderdaad lang, maar zeer rustig en het eten (zie foto's) was oprecht lekker.

Tijdens de vlucht

In Curaçao werd de voorspoedige reis vervolgd.
Met de bus zijn we naar ons resort (Morena Resort) gebracht, waar we de sleutel van ons huisje in ontvangst mochten nemen.

Hier hebben we eerst de kamers verdeeld, de tassen uitgepakt en een rondje over het resort gemaakt.
Vervolgens een paar boodschapjes gehaald in de plaatselijke supermarkt en heerlijk gegeten op het strand.

Vreemd genoeg waren we nog niet echt moe, terwijl het toch al 02:00 uur (Nederlandse tijd) was toen we terugliepen naar ons huisje.

De airco is voor het slapen onze beste vriend, en echt niet overbodig :-)

We gaan een mooie tijd met elkaar tegemoet, en kijken er erg naar uit.

1. Oma & Opa:
    27 mei 2023
    “ALOA” zou ik haast zeggen🤭! Wat een “ “Hawaï-8tige” foto impressie hebben jullie gestuurd! Zo’n eerste beleving blijft je voor altijd 🐝! Fijn dat het onderkomen naar jullie zin is en dat is goed toeven na een lange zit-reis. Nu kan het verkennen gaan beginnen en we zien uit naar jullie belevingen op dit paradijselijke eiland 🇨🇼 Curaçao. 😎
  2. Leidy:
    27 mei 2023
    Wat een mooie foto’s en wat zullen jullie gaan genieten. Heel veel plezier. Groeten van Tom en Leidy vanuit Ellecom😀
  3. Wieger:
    Geniet ervan
  4. Annette van Rossen:
    28 mei 2023
    We wensen jullie een fijne tijd daar!
  5. Ellen:
    28 mei 2023
    Hey, wat leuk om een stukje van jullie vakantie mee te mogen beleven (je deelt natuurlijk niet alles 😉)
    Geniet van zon, zee, natuur en cultuur. Geniet vooral de tijd met elkaar en het maken van kostbare herinneringen 💕
  6. Bianca Rijsdijk:
    28 mei 2023
    Owww geweldig, wat zullen jullie genieten. En wat leuk dat ik zo mee mag genieten van jullie vakantie, en prachtige foto’s 🫶🏻
  7. Antoinette:
    28 mei 2023
    Leuk zeg die foto's. Geniet lekker.☀️🏖
  8. Janine Korver:
    28 mei 2023
    Wat mooi ziet t er daar uit!!! En leuk aft Lizzy mee is… leuk om de reis en evt avonturen met jullie mee te maken!!! Veel genot!!!!!Hoe lang blijven jullie daar?
  9. Edwin Korver:
    We blijven t/m 7 juni.
    Maar . . . Lizzy is niet mee hoor. Ze is bij vrienden in zeer goede handen. En . . . ze was qua temperatuur hier ook niet gelukkig geweest 😅
  10. Henk:
    28 mei 2023
    Fijne tijd daar en geniet 😘
  11. Jolan:
    28 mei 2023
    Lieverds ik ben een soort van jaloers hoor. Maar het ziet er heerlijk uit. Fijn om zo mee te genieten🥰. Lizzy vind het volgebs mij hier nu al warn😉. Die ligt lui op de bank🐾
  12. Janine Korver:
    29 mei 2023
    Geniet ervan.. dien we ook naar t zien v jullie foto’s!!!!😘😘
  13. Evert:
    31 mei 2023