Zuid-Afrika bereikt

25 juli 2017 - Johannesburg, Zuid-Afrika

Vandaag was het een lange dag met veel reizen, maar alles is voorspoedig verlopen.

De taxi was keurig op tijd en de reis naar Schiphol ging perfect. Heerlijk op Schiphol ontbeten, ingecheckt en aan boord gegaan. Tim en Lotte hebben zich voor een raampje genesteld, en de nieuwe belevenissen geabsorbeerd.

De vlucht was erg rustig en we hebben mooie vergezichten tijdens de reis mogen bewonderen. Lotte heeft onderweg veel foto's gemaakt, dus die staan waarschijnlijk al ergens op Instagram. Bij de foto's vinden jullie een erg mooi exemplaar.

Aan boord zijn we erg verwend met allerlei lekkernij, en we hebben zeker geen honger hoeven lijden.

De aankomst was geweldig om te zien met al die lichtjes, en de landing ging uitermate rustig. In Johannesburg was het heerlijk weer en het was gewoon even lekker om buiten op de shuttle naar het hotel te moeten wachten.

Het hotel is super de luxe, en de kamer heeft een aparte living, slaapkamer en gigantische badkamer. Hier gaan we nu lekker gebruik van maken, want morgen is het weer vroeg dag om de huurauto op te halen en naar Hazyview te rijden.

1. Annette van Rossen:
    26 juli 2017
    Fijn dat jullie een goede reis hebben gehad ! Mooie foto !
    Liefs, Annette ☀️
  2. Ellen:
    26 juli 2017
    Goed om te horen dat de reis rustig is verlopen. Het 'noodzakelijk kwaad' om te komen waar je wilt is in jullie geval een dag met mooie momenten geweest. Een super de luxe hotelkamer is een perfecte afsluiting van die dag.
    En vandaag .. .. Gewoon verder met genieten
  3. Cor & Monica Hollestelle:
    26 juli 2017
    Zijn blij dat jullie goed zijn aangekomen!!!!!!
    Geniet van de omgeving en elkaar.
    Laterrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
    P.S. wij gaan gewoon door met werken en..............
  4. Oma & Opa:
    Hallo familie Livingstone!
    Wat een geweldige start van jullie expeditie! Het uitzwaaien op Schiphol en daarna jullie "vogelvlucht" volgen via Flightradar: via België, Frankrijk, richting Afrika.
    Op deze site waren we getuige van de veilige landing van de KL591 en na 6 minuten taxiën konden jullie op dinsdag, 25 juli en om 21:13 uur beginnen om Zuid-Afrika te ontdekken.
    Prachtig uitzicht van uit het vliegtuigraampje en waarbij je je gedachten op oneindig kan zetten .. .. .. .
    De tweede dag: vroeg op en de gereserveerde auto ophalen en al LINKSrijdende naar de volgende pleisterplaats: Hazyview.
    Gezien de foto's: wat een prachtige locatie hebben jullie daar! Dat is genieten met z'n vieren!
    Tim en Lotte; met jullie mini safaripark thuis, de gekko, de kip en de konijnen Diesel en Lola maken het goed dus daar geen zorgen over maken.
    We wensen jullie morgen een mooie panoramatocht en veel kijkplezier.