Klaar voor vertrek . . .

24 juli 2017

En dan denk je alles zo ver van te voren geregeld en georganiseerd te hebben, zodat je het de laatste dag een beetje rustig aan kan doen, en dan weet je toch de laatste dag weer zonder moeite volledig vol te krijgen met de laatste activiteiten.
Ach, dan is het maar goed dat je op tijd begonnen bent ;-)

Alles is gepakt, Lizzy is naar haar logeeradres gebracht, het huis en de tuin zijn aan kant, iedereen is gedoucht, en dan is het tijd voor een lekker bakkie koffie.
Met elkaar nog even op de bank, onze verwachtingen uitwisselen, bewust van het feit dat we een onvergetelijk avontuur tegemoet gaan, en dankbaar dat we dit met elkaar kunnen ondernemen.

Vanavond op tijd naar bed, morgen vroeg op, en dan begint de reeks van gebeurtenissen die we voor het eerst als gezin zullen ervaren.

Dat begint al met de taxi . . .

1. Kitty:
    25 juli 2017
    Wat fijn dat ik mee mag kijken op jullie reisblog. Ik ben heel erg benieuwd naar jullie avontuur in Zuid Afrika en wens jullie een onvergetelijke reis met elkaar ! Heel veel plezier. Groetjes Kitty
  2. Annette van Rossen:
    Fantastisch !
    Nu is het echt zo ver....
    We zijn benieuwd naar jullie belevenissen. Bedankt dat we op deze manier met jullie mee mogen 'beleven'. Geniet er van !!
    Groet, Annette, Martien en de meiden
  3. Leidy:
    25 juli 2017
    Heel fijn dat ik mee mag kijken met jullie mooie reis. Wat gaan jullie met elkaar genieten en wat zal vooral Lotte hiervan genieten met alle dieren, groot en klein. Dit is echt iets onvergetelijks om als gezin met elkaar te beleven. Ben benieuwd naar jullie avonturen.
    Heel veel plezier en genieten maar.
    Groetjes, Leidy