Reacties

Ellen Wat een fantastische foto's. En die geven dus… 29 jul. '17
Leidy Wat zijn jullie een mooie ervaringen aan het opdoen,… 29 jul. '17
Th.Doorman Dat ziet er allemaal fantastisch uit. Geniet ervan.… 29 jul. '17
Annette van Rossen Hoi allemaal daar in Afrika,wat leuk om jullie belevenissen… 29 jul. '17
Rens. Wat is het mooi om dag na dag met jullie mee te reizen.… 29 jul. '17
Jannie Ziet er erg mooi uit allemaal, en zelfs het luipaard… 29 jul. '17
Wieger Wat een mooie foto,s 29 jul. '17
Gert-Jan Mooi om te lezen en zien dat jullie het erg naar jullie… 29 jul. '17
Annette van Rossen Bedankt dat we dit mogen 'mee beleven '… 29 jul. '17
Oma & Opa Wat verwennen jullie ons iedere dag met jullie mooie… 28 jul. '17
Annette van Rossen Woh ! Echt fantastisch ! Geweldig om jullie reis te… 28 jul. '17
Anita Van geest Gaaf hoor, de Panorama route. Als ik jullie foto's… 28 jul. '17
Mechteld Wat geweldig om te lezen en te zien hoe mooi jullie… 28 jul. '17
Cor & Monica Hollestelle Wij zijn erg blij dat het met jullie alle vier goed… 28 jul. '17
Annette van Rossen In alle opzichten een bijzonder begin van jullie reis… 27 jul. '17
Oma & Opa Hallo familie Livingstone! Wat een geweldige start… 26 jul. '17
Cor & Monica Hollestelle Zijn blij dat jullie goed zijn aangekomen!!!!!! Geniet… 26 jul. '17
Ellen Goed om te horen dat de reis rustig is verlopen. Het… 26 jul. '17
Annette van Rossen Fijn dat jullie een goede reis hebben gehad ! Mooie… 26 jul. '17
Leidy Heel fijn dat ik mee mag kijken met jullie mooie reis.… 25 jul. '17
Annette van Rossen Fantastisch ! Nu is het echt zo ver.... We zijn benieuwd… 25 jul. '17
Kitty Wat fijn dat ik mee mag kijken op jullie reisblog.… 25 jul. '17
Annette van Rossen Hoi Edwin, fantastisch dat we mee mogen kijken met… 15 jun. '17