Dag van vertrek . . .

7 juni 2023 - Brielle, Nederland

Gisteren zijn we na een geweldige vakantie vertrokken van Curaçao.

Ik heb nog een paar filmpjes opgenomen tijdens de busreis en het opstijgen van het vliegtuig.

De reis ging voorspoedig, en na de aangekondigde vertraging van de vlucht hebben we weinig aanvullende vertragingen gehad.
De grootste vertraging was eigenlijk nog op schiphol toen we net het vliegtuig uit kwamen, maar ja . . . dan wil je ook naar huis ;-)

We kijken met elkaar terug op een geweldige vakantie.
Ellen en ik vinden het heel bijzonder om dit met het gezin te kunnen ondernemen en beleven. Super dankbaar!

Bedankt voor jullie leuke en lieve reacties, dat was voor ons ook heel fijn om te ontvangen tijdens onze mooie reis.

Een dankbare groet van jullie verslaggever!

Laatste diner op het strand (van de kids gekregen ;-))

1. Leidy:
    9 juni 2023
    Welkom thuis. Wat een leuke manier om jullie jubileum te vieren👍, een heel mooie herinnering om altijd op terug te kijken. Tot volgende week donderdag✋.
  2. Kitty:
    9 juni 2023
    Bedankt voor de mooie verhalen, foto's en video's! Prachtige vakantie zo met het gezin. Welkom thuis weer in het ook mooie Nederland en tot volgende week donderdag 🙋🏻‍♀️
  3. Gerda van de Merwe:
    9 juni 2023
    Welkom thuis en bedankt dat ik mocht meegenieten van jullie prachtige vakantie.
    Hebben jullie toch nog wel innig afscheid genomen van jullie huisdier de kikker.
  4. Antoinette:
    10 juni 2023
    Leuk om jullie reis van dag tot dag mee te lezen. Fijn dat jullie weer veilig thuis zijn.....gelukkig hebben jullie de foto's nog😉
  5. Annette van Rossen:
    11 juni 2023
    Hartelijk dank voor de mooie vakantie verhalen, foto's en video's!
    Bedankt voor het mee genieten, elke dag een feestje.