Verder op eigen gelegenheid . . .

26 juli 2017 - Hazyview, Zuid-Afrika

Na een goede nachtrust en een voortreffelijk ontbijt in het Premier Hotel OR Tambo zijn we op weg gegaan om onze huurauto op te halen. Helaas is er met de boeking iets mis gegaan, want de auto die we besproken hadden bleek volgens zeggen niet meer in het assortiment te zitten. Maar met een goed alternatief zijn we links schakelend en links rijdend de weg op gegaan.

Het weer is voortreffelijk, strak blauwe lucht en maar liefst 25ºC.

Onderweg worden we geconfronteerd met het grote contrast van de leefwijze van de bevolking. Van mooie villa's tot krottenwijken waar sommigen letterlijk geen dak boven hun hoofd hebben. Het wordt dan ook af en toe even stil in de auto . . .

Onderweg hebben we even kort gepauzeerd om te lunchen en van de omgeving te genieten, prachtig.

Rond 15:30 uur zijn we gearriveerd bij ons nieuwe onderkomen. Een schitterend hotel waar we twee kamers in een buitencomplex hebben. Hier hebben we lekker buiten gewandeld, gerelaxt, foto's gemaakt en vooral genoten van het heerlijke weer.

Het hoogtepunt van vandaag was het overheerlijke diner, met als grote verrassing een 'Hippo' die in de schemer kwam grazen op het gazon grenzend aan het terras waar wij zaten te eten.
Een unieke belevenis aan het begin van deze geweldige reis.

1. Annette van Rossen:
    27 juli 2017
    In alle opzichten een bijzonder begin van jullie reis !
    En een mooie afsluiting met een hippo !
    Op naar meer....